bubbelpool & experium

Två härliga bilder från idag, vänstra bilden är på vår pool vi har utanför vårt hus och högra en bild på experium-huset.
 
Idag har jag och dom två jag bor med undersökt vår pool som vi har utanför vårat hus. Vi försökte få varmvattnet att funka men gick sådär så om du är pool expert är det bara att hör av dig och du har en inbjudan till vår pool fest då. ;) Efter allt försök så gav vi upp och jag drog iväg och mötte upp ett par gamla kompisar och badade i experium. Riktigt skönt att bara slappna av och leka av sig .. haha.

Nu senare mot kvällen har jag suttit och pluggat på massa saker man ska kunna inför arbetet och utbildningarna osv. Helt knäpp i skallen känner jag just nu.. så himla mycket info men så sjukt roligt!! 
 
Nu blir det att sova för imorgon blir det att gå upp sju och åka iväg på utbildning, lite nervös med det ska man ju vara! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]