Välkommen till min blogg!

Hej vänner, det var inte igår!

Herregud det var verkligen inte igår. Jag vet inte ens om kommer läsa min blogg? Jag kände iallafall för att skriva av mig lite på bloggen om vad som kommer hända i mitt liv framöver eftersom jag ÄNTLIGEN tagit studenten och kan börja göra saker som jag längtat efter att få göra SÅ LÄNGE. 
 
Planerna för mig är att jag sökt jobb i sälen (!!!) och flytta dit i 6 månader. Jag vill bara dra iväg från stockholm just nu. Jag vill så fruktansvärt mycket och jag har äntligen möjlighet att lägga ner hela min själ på det. Känns bara sjukt skönt och BRA. 
 
Jag tycker absolut ni ska börja <a href="http://www.bloglovin.com/blog/14672869/?claim=2hvujjp5t4f">följa min blogg med Bloglovin</a>  och klicka in här dagligen. det blir kul, jag lovar! ;) 
 
 
Ha det bäst, vi ses!