Daniel Adams-Ray

Bilder från igår när Daniel Adams-Ray spelade på högfjällshotellet.
 
Äntligen har jag fått mitt nya boende då mitt tidigare boende låg över 1,5 timma ifrån mitt jobb och kunde inte ens ta mig ifrån mitt gamla boende utan bil. 
Men nu bor jag jätte centralt och bra och jag trivs jätte bra. Igår så packade jag upp lite och fixade lite sedan hade jag taco-mys med mina gamla kollegor från gröna lund. Strax efter tio tiden så åkte vi till högis (högfjällshotellet) för att se Daniel Adams-Ray och det var verkligen en riktigt bra kväll.
Kväll spelar tjuvjakt på högis, tagga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]