första snön

inatt/idag kom första snön, men vet inte om jag kan kalla detta snö? allt har ju nästan försvunnit redan.
 
Vad har jag gjort idag då? hemskt nog har jag bara legat i sängen och sovit då jag har blivit så sjuk. 
Skulle ha fixat så mycket saker idag, skulle bland annat åkt in till mitt nya jobb och skriva på massa papper och jobba lite och fixa massa saker inför sälen men fick som sagt avboka allting. Sånt som händer men får fixa det någon annan dag helt enkelt.

Nä nu är det dags att fixa lite lunch och te sen tillbaka till sängen och vila och försöka bli frisk så fort som möjligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]