ten days left

tre bilder från sommaren 2015 då jag jobbade i åre.
 
Fatta att det bara är tio hela dagar kvar tills jag flyttar till sälen i sex månader!!! haha jag kan fortfarande inte fatta att jag fick jobbet och ska flytta ifrån stor stockholm. Har redan börjat undra vad jag ska göra efter.. kanske ut och resa? eller skaffa heltids jobb och skaffa lägenhet? nää lät tråkigt haha men det där får jag ta sen och ha panik :) 
 
Jag kommer iallafall att bo med tretton stycken underbara och okända människor, ska bli sjukt skoj! Fått mitt första jobb schema och det är fullt ös så kommer bli jobbigt att från att inte jobba alls till att jobba hela tiden.. haha men det klarar man väl? 
 
Puss på er alla.
 


Kommentarer
Postat av: karoline

sköna bilder! fick du rida islandshästar i åre? alltid varit en dröm, ha en bra kväll!

Karoline

2016-11-21 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]