friday yeay

 
Igår så började jag dagen med ett besök hos läkaren då jag var och kollade med blodtryck, det gick jätte bra där.
Sedan åkte jag till farsta och mötte upp ett par kompisar och passade på att fixa till mina naglar då dom sett hemska ut på den senaste tiden.
 
Senare mot kvällen så var jag och spelader cybertown med mitt gamla jobb och ni ska veta att JAG kom två i mitt lag. ;) Efter så åkte jag in mot stan och träffade underbara Tuwa och så åt vi middag på jensens böfhus.
En underbar och skön fredag med andra ord. :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]