the color run

Blider från the color run 2015
För mer än ett år sedan vann jag två biljetter av loka till the color run som höll till i tantolunden. Jag gav den andra biljetten till min pappa och vi hade så himla roligt. Något som var tråkigt var att vädret inte var lika bra som man kan tro när man kollar på bilderna, det började spö regna när vi skulle börja springa. Skulle iallafall vilja springa det en gång till för det var så himla roligt att bara stanna upp och få en massa färg kastad på sig. 
 
Har ni sprungit the color run? Vad tyckte ni?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]