underbara barn

Dessa underbara ska ha en stooor eloge för att jag fått spendera tre år med dom. 
 
Jag är så himla tacksam över att jag fått lära känna deras familj och haft så himla roligt med dom.
Blir verkligen så ledsen när jag tänker på att jag ska lämna dom när jag ska åka iväg till sälen i sex månader. 
 
Dom får en alltid att må så himla bra, kom och tänka på en gång då jag gick i gymnasiet och hade haft en så dålig dag och sedan skulle jag åka och vara barnvakt efter och mådde helt plötsligt så mycket bättre när jag träffade barnen. Dom lyckas alltid få mig att må så mycket bättre!  Denna familj är verkligen som en extra familj för mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]