Arlanda

första bilden är tagen från planet och andra är vårat hotell "Atlantica Akti Zeuz hotel".
Japp då var det dags för semester efter fyra år, det är sjukt vad tiden flyger iväg. Fyra år har gått som sagt och jag har inte haft semester och det beror väl på att jag inte har haft någon anledning. Jag har ju aldrig riktigt åkt iväg men sen har jag ansett att jobb är viktigare än att må bra, Men det är en annan femma! Men nu är jag i greklan och ska ha det bra, vi är på en grekisk ö som heter ammoudara/heraklion. 10 dagar blir vi här och ska bli riktigt spännade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Follow

Elin Wallberg, Solna / Stockholm

Hej! mitt namn är Elin, född 1997 och uppväxt i Stockholm. Har världens roligaste liv, det är väl därför du är här och vill läsa om det? aja, Välkommen hit!

kontakt: [email protected]